Zaful Chuncky Platforms - <center>FROM PEONIES</center>

Zaful Chuncky Platforms


This should already be the third time that I bring you a ZAFUL haul, but I can't stop being surprised. The quality is great, fitting of the clothing is usually perfect and the shipping is super, super fast. This time I've ordered a pair of platforms, yes, cause this being really short doesn't make me any favors. These were love at first sight. I adore them! I've decided to order a size up. Too bad, since now they're a bit big for me. Other than that, they are very comfy, so be sure to order them true to size! All this to tell you that it's worth to take a peek at ZAFUL and I'll be ordering from them again! Did you already know the brand? Tell me everything & I'll see you soon!

Esta já deve ser a terceira vos trago um haul da  ZAFUL, mas não paro de me surpreender. A qualidade é muito boa, o fitting das peças costuma ser do mais que perfeito e o shipping é super, super rápido. Desta vez encomendei uma plataformas, sim, porque isto de ser baixinha não me faz nenhuns favores. Estas foram amor à primeira vista. Adoro! Decidi encomendar um tamanho acida do meu - escolhi o número 38 - too bad, já que agora me ficam um bocadinho grandes (se alguém quiser ficar com elas, digam-me!). Isto tudo para vos dizer que vale a pena espreitarem a ZAFUL. Já conheciam a marca? Contem-me tudo & I'll see you soon!

7 comments

  1. Gostei imenso das plataformas, beijinhos! :p

    NINETEEN MOONS

    ReplyDelete
  2. A zaful é mesmo fantástica!
    É uma pena serem-te grandes querida, aposto que te iam ficar super bem :)
    Beijinhos,
    An Aesthetic Alien | Instagram

    ReplyDelete
  3. As sandálias são fantásticas! Adoro!
    Um beijinho
    wallflowerbyines.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  4. Beautiful shoes:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. acho Zaful uma das melhores lojinhas da China! lindas sadalias!
    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    ReplyDelete
  6. Super giras!
    beijinhos
    http://eyeelement.blogspot.pt/

    ReplyDelete