White Spaghetti Strap Dress Wishlist - <center>FROM PEONIES</center>

White Spaghetti Strap Dress Wishlist


I've been obssesed in finding the perfect white spaghetti strap dress or a while lace mini dress for the Summer and I've found just the right place. These are all from RoseGal, which is one on my online shops. Open the images bellow and tell me which one are your favorites down in the comments! I'd love to know your picks. See you soon!

Tenho andado à procura do white spaghetti strap dress perfeito ou de um while lace mini dress para o Verão e encontrei o lugar certo. Estes são todos da RoseGal, que é uma das minhas lojas online favoritas. Abram as imagens abaixo e diga-me qual é o seu preferido nos comentários abaixo! Adorava saber as vossas escolhas. See you soon!

5 comments

  1. São super fofinhos! Ando doida por jumpsuits e vestidos brancos. Beijinho

    The Brunette's TofuInstagram

    ReplyDelete
  2. Vestidos brancos ficam sempre bem com a chegada do calor ahah
    Beijinhos

    https://in-dianag.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  3. Adoro vestidos brancos! Gosto de todos mas o meu favorito é o primeiro!

    http://finddyourway.blogspot.pt/

    ReplyDelete